Saturday 9 December 2017

Unik handelsstrategier


Gratis Futures Spread Trading Strategies Vi publicerar gratis futures spridning säsongsbetonade handelsstrategier varje månad. Varje handelsstrategi innehåller nuvarande diagram (daglig uppdaterad), backtest inklusive resultat för varje historiskt år och även kumulativ absolut avkastning. För vidare analys kan du använda andra intressanta analysverktyg, bara Logga in. Till exempel: Fortsättning eller staplade diagram (visar historiska lowshighs), Framåtkurvor (visar backwardation eller cantango), Korrelationer (Säsongsmönster eller nuvarande spridning vs historia), Historiska diagram och mycket mer. SKAPA - Hitta mer spridda handelsstrategier Denna spridning kombinerar flera villkor för att skapa bra handelsmöjligheter. 93 Vinn i de senaste 15 åren Denna spridning rör sig historiskt i snävt intervall, så du har förmåga att stänga in igen under fönstret. Historiska nedgångar - Nuvarande år rör sig vid historiska låg Starka säsongsmönster korrelation i säsongsfönster Smala ben spridas med förväntad lägre volatilitet Möjlig att komma in runt stöd och använda en liten förlust 3 februari 2017 07:46:56 Denna spridning kombinerar flera villkor för att skapa bra handelsmöjlighet. 93 Vinn i de senaste 15 åren Hög RRR 6.42 Säsongsmönster korrelation vs spridning - över 90 Prisåtgärd - Spridningen bröt igenom motståndet och verkar gå högre Mycket låg marginal Acceptabel SL (under stöd kring 200) mot genomsnittlig vinst 680 3 januari 2017 17: 29:39 Denna spridning kombinerar flera villkor för att skapa bra handelsmöjligheter. 100 Vinn för de senaste 20 åren Säsongsmönsterkorrelation - Alla mönster upp till 20 år har liknande rörelse och korrelation, mer än 85 i säsongsfönster Hög RRR Möjlig att komma in i stöd och använda ett litet stoppförlust Låg marginalbehov Långt säsongsfönster - A mycket tid för säsongsmässigt att sparka in. Möjlighet att ta vinst tidigare 3 december 2016 09:15:21 Denna spridning kombinerar flera villkor för att skapa bra handelsmöjligheter. 93 Vinn de senaste 15 åren Säsongsmönsterkorrelation - Alla mönster upp till 20 år har liknande rörelse och korrelation, mer än 94 i säsongsfönster Stark stödnivå för att placera stoppförlust Smala ben spridas med förväntad lägre volatilitet Långt säsongsfönster - Mycket tid för säsongen att sparka in. Möjlighet att ta vinst tidigare 1 november 2016 10:31:10 Denna spridning kombinerar flera villkor för att skapa bra handelsmöjligheter. 90 Vinn i de senaste 20 åren Denna spridning rör sig historiskt inom ett smalt område, så du har möjlighet att komma in igen under fönstret. Historiska nedgångar - Nuvarande år rör sig vid historiska låg Starka säsongsmönster korrelation i säsongsfönster Smala ben spridas med förväntad lägre volatilitet Möjlig att komma in runt stöd och använda en liten förlust 3 oktober 2016 08:32:38 Denna spridning kombinerar flera villkor för att skapa bra handelsmöjlighet. 94 Vinn för de senaste 20 åren Hög RRR Säsongsmönsterkorrelation - Alla mönster upp till 30 år har liknande rörelse och korrelation, mer än 95 i säsongsfönster Stark stödnivå för att placera stoppförlust Trevligt samband mellan spridningssäsonmönster Lågmarginalkrav Långt säsongsfönster - Mycket tid för säsongsmässigt att sparka in. Möjlighet att ta vinst tidigare 23 september 2016 12:39:18 Denna terminspridning kombinerar flera villkor för att skapa bra handelsmöjligheter. 87 Vinn i de senaste 15 åren, 100 Vinn i de senaste 10 åren Låg marginalbehov Stark stödnivå, möjlig att komma runt stöd och använda en liten stoppförlust Säsongsmönster korrelation över 89 2 augusti 2016 10:18:43 Denna terminspridning kombinerar flera förutsättningar att skapa bra handelsmöjlighet. 93 Vinn i de senaste 15 åren Sprid flyttningar i sidoområdet Möjligt att komma in i stöd och använda en liten stoppavbrott Historiska nedgångar - Nuvarande år flyttar sig historiskt lågt med bra vinstutrymme Mycket låga marginalkrav 4 juli 2016 09:19:14 Prova vår plattform Seasonal Trading Strategies omfattande databas Analysera eventuell råvaruhandel, någon säsongsstrategi. ingen begränsning Unika analysverktyg och kartläggning Backtest Optimera alla säsongsstrategier över alla historiska data. Interaktiv kartläggning. tekniska indikatorer, ritverktyg, dollarmätare Säsongsmönster med historia upp till 30 år Integrerad portfölj för dina affärer, inklusive prisvinstvarningar. Cross-Browser App, använd SeasonAlgo från vilken som helst dator eller mobilenhet. var som helst när som helst. Inga installationer, inget krångel. Har du en hemsida Vi letar efter handlare som har hemsida om handel. Vi kan ge dig full tillgång om du skriver en recension om vår programvara. Du kan också gå med i vårt affiliateprogram. Verkligt utmärkt analysverktyg för spridhandlare. Jag kan inte tänka mig att sprida handel utan SeasonAlgo. Mandobroker Tjeckiska rep. Pardubice Jag använder sasonalgo varje dag. Jag gillar den här analysatorn, och jag rekommenderade det till många mina handelsvänner. Jag tycker att det är den mest sofistikerade spridningsanalysatorn på webben. Tack för det -) Zbynek1 Tjeckiska rep. Breclav Season Algo ger den mest omfattande databasen för säsongshandel. Det är mycket mer än bara att identifiera branscher med den högsta vinstprocenten. Du kan se korrelations - och trendkanaler. Du kan också skapa diagram och teckna studier. Mark Richards Los Angeles, CA När jag började handla spreads, behövde jag bara grundläggande diagram. Senare fick jag reda på att förståelse spreads behöver ytterligare analys och det behöver mer avancerade verktyg. SA är ett avancerat verktyg, och hittills det bästa jag har stött på. Arcadio Tjeckiska rep. Prag Detta är min kanten i spridningshandel :-) Allt på ett ställe. Lukas Ch. Tjeckiska rep. Prague SeasonAlgo är en unik analytisk plattform som borde vara ett måste för alla spridare av råvaror. För mig är det kärnan och kärnan i någon av mina liveaffärer. Martin Slovakien, Trencin SeasonAlgo är en utmärkt produkt som ersätter säsongsstrategisk sökservice och kartläggningstjänst för en avgift. Jag använder den här tjänsten nästan varje dag och kan inte föreställa mig att handla spreads utan det längre. Heechee Czech Rep. Ostrava En bra produkt som gör att jag kan spara mycket tid för min spridningshandel. Det har ökat min andel av vinsten. Utvecklarna är kompetenta inom området och är väldigt villiga att genomföra nya krav. FerX Bergamo, Italien Jag var glad att upptäcka SeasonaAlgo. Jag hade inte känt till dess existens, och det var just det jag önskade. Ian Berkeley, Kalifornien Bra verktyg för alla spridare. Jag började använda SA sedan två månader sedan och från början har arbetet varit mycket intuitivt och innehåller all information på ett ställe för att lägga spreadseasonals handelsstrategi i livet. Josef. v Tjeckiska rep. Hradec Kralove Sparar din tid. Hjälp dig att arbeta effektivt om du är villig att. Speciellt med viss grundläggande kunskaper om spridda är detta en användarvänlig plattform som gör det möjligt att analysera och övervaka dina affärer i en snabb och smart lösning. Stanislav Mora Nederländerna, Spijkenisse Min procent av vinsten har förekommit under den senaste veckan och SeasonAlgo är den bästa partnern. Jag planerar mina affärer med en användbar och intuitiv plattform men det finns mycket mer: diagrammen är fantastiska och det finns inga behov av att använda andra verktyg. Michele Bon Venezia, Italia Säsong Algo är ett superinstrument för min handel med spridningar i jämförelse med konkurrenternas program. Mitt arbete är alltmer lättare. ZeBe Czech Rep. Odry Det är en bra programvara med massor av hjälpsamma funktioner, vilket gör det möjligt för mig att planera, titta och handla spreads med minimal ansträngning (tid, kostnader ..). Operativsystemet är intuitivt, informationen är grafiskt väldigt bra, systemfunktionen är utan problem TomiST Slovakien, Bratislava Jag gillar den här programvaran. Jag använder tekniskt mönster av spridningslinje för att känna igen reverseringar och dragback på denna linje. Backtest ger dig förtroende för mönstren. Moti Wigelman Israel SeasonAlgo verkar mig som ett mycket användbart verktyg som hjälper mig att få bättre orientering i handelsmöjligheterna med fördel av säsongsbeteende och det hjälper mig också att undvika handel, vilket ser ut som ett bra tillfälle att tjäna pengar, men säsongsalder går Emot det. Martin Tjeckiska rep. Havirov Före än säsongAlgo existerade jag verkligen i mörkret med spridningstjänsterna online. Jag var lite upprörd när SA blev betald, men SA är toppen. Killar är villiga att genomföra några funktioner du vill ha. Lukas22 Tjeckien SeasonAlgo är jättebra produkt. Det sparar min tid under säsongsanalys. Riktigt bra funktion är möjligheten att filtrera spridda av många olika filter och hitta den som passar dig. Jan Barta Tjeckiska republiken Dobrichovice Jag började för många år sedan med många program och idag är säsongsarbetet mitt främsta aplication för spridningshandel. Seasongo är en utmärkt allt-i-ett-lösning. Jag uppskattar särskilt Sammanfattning, TA, Sök mm FilipK Tjeckiska rep. Pardubice Seasonalgo är komplex verktygslåda för säsongshandel av varor. Det är användbart för handel med säsongsvaror eller enskilda varor. SA är den första komplexa applikationen jag har sett och ersätter flera olika tjänster som jag tidigare använde för min handel. Jiri Vitovec Tjeckiska rep. Prag Jag använder SeasonalAlgo från början. Jag prenumererade på det för hela året. Jag bytte ut TNT och MRCI som jag inte längre använder. Priset är acceptabelt. Jag är nöjd med den gradvisa utvecklingen. Tekniskt stöd är också mycket bra. Ales Tjeckiska rep. Zrecka lhota Det är en bra app för säsongsbetonade och spridda handel med komplexa verktyg Kuba Tjeckiska rep. Zlin Jag har använt betald version av MRCI innan jag upptäckte Seasonalgo. Först och främst jämförde jag priser men värde som Seasonalgo erbjuder är värt priset. Perfekt applikation för alla som vill att handelsspridningar sprider sig allvarligt. Bra gjort, tack för det :-) Vladimir Herda Slovakien Mycket användbar och användarvänlig analytisk plattform. Jag vet om några liknande tjänster för råvaruprodukter på internet och måste säga att SeasonAlgo är det bästa för mig. Det sparar mig mycket tid. Jag uppskattar ett så bra arbete från författarna. Övergripande bra verktyg för att analysera och hålla reda på dina spridningsaffärer. Bara en du behöver för sprider Marek Slovakien, Bratislava Stor bit av programvara. Det hjälper mig att söka igenom ett stort antal spridningar med minsta ansträngning och efteråt kan jag göra en avancerad analys av vart och ett av utvalda spridningar. Vaclav Tjeckiska rep. Prag Stor all-in-one applikation. SeasonAlgo ger mig allt jag behöver för att sprida handel. Från analysen, öppna handeln, hantera handeln, till slutet av handeln. Piggi Tjeckiska rep. Pardubice Tack för bra jobbade pojkar Det finns inget bättre verktyg för att analysera spridda där ute. Ur min synvinkel är det inte nödvändigt att ha något annat för spridningsanalys. Unca Tjeckiska rep. Lestina SeasonAlgo, ur min synvinkel, är bäst offentligt tillgänglig service för att analysera säsongsmöjligheter på terminsmarknader nuförtiden. Författare är coola killar, som kontinuerligt kan förbättra sin tjänst - baserad på användarens återkopplingar. Så ja, jag är nöjd med det :-) Tomalgo86 Tjeckiska rep. Prag Den bästa förklaringen för säsongsmässiga futureshandel. Jag använder den för att planera mina affärer. Det finns en välgjord sökmotor för att hitta säsongsbetonade affärer med hög lönsamhet. Jag rekommenderar verkligen denna apllication. Petr Novak Tjeckiska rep. Kromeriz Jag är väldigt glad att du utvecklar denna analytiska plattform. Det är verkligen bra jobb och användbar app för mig. Jag tror att det inte finns något bättre. Jag uppskattar det väldigt mycket. Tack och önskar er alla bästa. Ivan Tjeckiska rep. Opava SeasonAlgo är en av en sort produkt och är för närvarande oöverträffad i sitt område. Killarna satsar mycket tid och ansträngning för att göra spridningshandeln enklare och effektivare. Nya funktioner (om överenskommelse med fler användare) visas snabbt och samhället är vänligt. Lemare Tjeckiska rep. Prag Du gjorde ett utmärkt jobb genom att bygga det här verktyget. Det har mycket bra värde för pengarna. Jag kan inte bilden hantera min handelsportfölj eller leta efter nya strategier utan det. Juraj Longauer Tjeckiska rep. Prag Perfekt verktyg. Jag kan rekommendera det till alla spridna handlare. Jag kan inte föreställa mig mitt arbete utan det här verktyget. Marek Slovakien, Kosice Jag rekommenderar starkt SeasonAlgo som en primär mjukvara för Spread trading och analys. Det är ett bra prisvärda verktyg som du inte hittar någon annanstans, det vill säga det finns inget jämförbart program som låter dig arbeta med spridningsterminaler som SeasonAlgo för ett sådant pris. Ta det. Gabriel Stefanak Slovakien, Bratislava Jag gillar den här programvaran. Jag använder tekniskt mönster av spridningslinje för att känna igen reverseringar och återdrag på denna linje. Backtest ger dig självförtroende för mönstren. Moti Wigelman Israel Jag använder SeasonAlgo nästan varje dag sedan mars 2012. Det är det enda programmet, förutom mäklareplattformen, vilken man måste hantera sprider framgångsrikt. Jag kan inte tänka mig att leva utan det. Miroj Slovakien, Bratislava Jag älskar SeasonAlgo, allting är på ett ställe. Det finns inget behov av att använda andra verktyg. Pavel Tjeckiska rep. Prag Det bästa prisvärda verktyget för spridningsanalys jag hittade på webben. Branigan, Tjeckien Jag har redan testat fler program för att analysera spridningar, men slutligen stannade jag med SA. Erbjuder mig allt jag behöver. Det är en bra produkt med människor som svarar på gemenskapens krav. Jozef Randjak Slovakien, Namestovo En utmärkt sofistikerad lösning för handel med handelsspridningar. SeasonAlgo låter dig analysera dina egna spreads eller automatiskt söka med min. 80 vinnande säsongshandel strategier. Foglik tjeckiska rep. Prag Informationen som presenteras på denna webbplats är endast av generell information. Även om allt försök har gjorts för att försäkra noggrannhet, tar vi inget ansvar för fel eller utelämnanden. Allt tillhandahålls endast för illustrativa ändamål och bör inte tolkas som investeringsrådgivning eller strategi. Denna webbplats frånsäger sig något ansvar för förluster som uppkommit för marknadspositioner som tas av besökare eller registrerade användare, eller för missförstånd från användarna av denna webbplats. Denna webbplats ska inte vara ansvarig för några indirekta skador, speciella eller följdskador, och under inga omständigheter kommer denna webbplats att hållas ansvarig för någon av de produkter eller tjänster som erbjuds via denna webbplats. Risken för förlust i handelsvaror kan vara väsentlig. Du bör därför noggrant överväga huruvida en sådan handel är lämplig för dig mot bakgrund av ditt ekonomiska tillstånd. Den höga hävstångsgraden som ofta kan erhållas i råvaruhandel kan fungera mot dig också för dig. Användning av hävstång kan leda till stora förluster samt vinster. Tidigare resultat är inte en indikation på framtida resultat. Hypotetiska resultat har många inneboende begränsningar, av vilka några beskrivs nedan. Ingen representation görs för att något konto kommer eller kommer sannolikt att uppnå vinster eller förluster som liknar dem som visas. Faktum är att det finns skarpa skillnader mellan hypotetiska resultat och de faktiska resultaten som uppnåtts efter ett visst handelsprogram. En av begränsningarna i hypotetiska resultat är att de generellt är förberedda med fördelen av efterhand. kopiera 2013, SeasonAlgoAs en ledare inom Algorithmic Trading System Design Amp Implementation, erbjuder våra kunder automatiserade handelsstrategier för Day Traders amp Investors. Swing Trader Package Det här paketet använder våra bästa algoritmer sedan de gick live. Besök swing trader sidan för att se prissättning, fullständig handel statistik, fullständig handel lista och mer. Detta paket är idealiskt för skeptiker som önskar byta ett robust system som har gjort bra i blind walk-forwardout-of-sample-handel. Trött på över optimistiska, testade modeller som aldrig verkar fungera när de handlas live. Om så är fallet, överväga detta handelssystem. Detaljer om Swing Trader System SampP Crusher v2-paketet Detta paket använder sju handelsstrategier för att bättre diversifiera ditt konto. Paketet utnyttjar swinghandel, daghandel, järnkondorer och täckta samtal för att dra nytta av olika marknadsförhållanden. Detta paket handlar i enhetsstorlekar på 30 000 och släpptes till allmänheten i oktober 2016. Besök SampP Crusher-produktsidan för att se de testade resultaten baserat på handelsrapporter. Detaljer om SampP Crusher Vad skiljer sig från algoritmisk handel från andra tekniska handelsmetoder Dessa dagar verkar det som om alla har en åsikt om Teknisk Trading tekniker. Head amp Shoulder mönster, MACD Bullish Crosses, VWAP Skillnader, listan fortsätter och fortsätter. I dessa videobloggar analyserar vår ledande designingenjör några exempel på handelsstrategier som finns online. Han tar sina Trading Tips. kodar upp det och kör ett enkelt backtest för att se hur effektiva de verkligen är. Efter att ha analyserat sina första resultat optimerar han koden för att se om ett kvantitativt tillvägagångssätt för handel kan förbättra de ursprungliga resultaten. Om du är ny på algoritmisk handel kommer dessa videobloggar att vara ganska intressanta. Vår designer använder ändliga statliga maskiner för att koda upp dessa grundläggande handelstips. Hur skiljer sig Algoritmic Trading från traditionell teknisk handel Enkelt uttryckt kräver Algorithmic Trading precision och ger ett fönster till en algoritmpotential baserad på backtestning som har begränsningar. Letar efter gratis algoritmisk handel Handledningsförstärkare Hur man tittar på video Se flera pedagogiska videopresentationer av vår ledande designer på algoritmisk handel för att inkludera en video som täcker vår algoritmiska handelsdesignmetodik och en algoritmisk handelshandledning. Dessa gratis videor tillhandahåller algoritmiska handelskodningsexempel och presenterar dig för vårt sätt att handla marknaderna med hjälp av kvantitativ analys. I dessa videoklipp ser du många anledningar till att den automatiska handeln tar slut för att hjälpa till att ta bort dina känslor från handel. AlgoritmicTrading tillhandahåller handelsalgoritmer baserade på ett datoriserat system, vilket även är tillgängligt för användning på en persondator. Alla kunder får samma signaler inom ett givet algoritmspaket. All råd är opersonlig och inte anpassad till någon enskild persons unika situation. AlgoritmicTrading, och dess principer, är inte skyldiga att registrera sig hos NFA som en CTA och hävdar offentligt detta undantag. Information som skickas online eller distribuerad via e-post har INTE granskats av några myndigheter, inklusive, men är inte begränsade till, testade rapporter, uttalanden och andra marknadsföringsmaterial. Se försiktigt detta innan du köper våra algoritmer. För mer information om undantaget som vi hävdar, vänligen besök NFA: s webbplats: nfa. futures. orgnfa-registrationctaindex. html. Om du behöver professionell rådgivning som är unik för din situation, vänligen kontakta en licensierad mäklare. DISCLAIMER: Commodity Futures Trading Commission Futures handel har stora potentiella belöningar, men också stor potentiell risk. Du måste vara medveten om riskerna och vara villiga att acceptera dem för att investera i terminsmarknaderna. Dont handla med pengar du inte har råd att förlora. Detta är varken en uppmaning eller ett erbjudande till BuySell futures. Ingen representation görs att något konto kommer eller kommer sannolikt att uppnå vinster eller förluster som liknar dem som diskuteras på denna webbplats eller på några rapporter. Det förflutna resultatet av något handelssystem eller metodik är inte nödvändigtvis en indikation på framtida resultat. Om inte annat anges är alla avkastningar som publiceras på denna sida och i våra videoklipp betraktad som hypotetisk prestanda. HYPOTETISKA RESULTATRESULTAT HAR MÅNGA NUVÄRDA BEGRÄNSNINGAR, NÅGON SOM BESKRIVAS NEDAN. INGEN REPRESENTATION GÖRAS ATT ANTAL KONKURRERAR ELLER ÄR LIKTIGT FÖR ATT FÖRVÄNDA RESULTAT ELLER TABELL SOM LIKNAR TILL DE VISADE. Faktum är att det ofta förekommer skillnader i skillnader mellan hypotetiska resultat och de faktiska resultat som därefter uppnås genom något särskilt handelsprogram. EN AV BEGRÄNSNINGARNA AV HYPOTETISKA RESULTATRESULTATER ÄR ATT DE GENERELT FÖRBEREDAS MED FÖRDELNINGEN AV HINDSIGHT. HYPOTETISK HANDEL INTE INVOLVERAR FINANSIELL RISK, OCH INTE HYPOTETISK HANDELSREKORD KAN HELT ANSLUTA FÖR KONSEKVENSEN FÖR FINANSIELL RISK I AKTIV HANDEL. Exempelvis är förmågan att motstå förluster eller att leda till ett särskilt handelsprogram i form av handelsförluster är materialpunkter som också kan ge upphov till relevanta affärsmässiga resultat. Det finns flera olika faktorer som är relaterade till marknaderna i allmänhet eller till genomförandet av något specifikt handelsprogram som inte kan fullständigt redovisas för att förbereda hypotetiska resultat och alla som kan ge upphov till relevanta affärshandlingar. Med undantag för uttalandena från livekonton på Tradestation andor Gain Capital, är alla resultat, diagram och påståenden gjorda på denna webbplats och i alla videobloggar och / eller nyhetsbrev e-postmeddelanden resultatet av att testa våra algoritmer under de angivna datumen. Dessa resultat är inte från livekonton som handlar om våra algoritmer. De härrör från hypotetiska konton som har begränsningar (se CFTC RULE 4.14 nedan och Hypotetical Performance Disclaimer ovan). Faktiska resultat varierar med tanke på att simulerade resultat kan under eller över kompensera effekterna av vissa marknadsfaktorer. Våra algoritmer använder dessutom backtest för att skapa handelslistor och rapporter som har fördelen av baksynen. Även om de testade resultaten kan ha spektakulära avkastningar beaktas en gång avdragning, provision och licensavgifter, den faktiska avkastningen varierar. Upplagda maximala nedskrivningar mäts på en slutmånad till sista månadsbasis. Vidare är de baserade på omprövade data (se begränsningar av backtestning nedan). Faktiska neddragningar kan överstiga dessa nivåer när de handlas på levande konton. CFTC RULE 4.41 - Hypotetiska eller simulerade prestanda resultat har vissa begränsningar. Till skillnad från en verklig resultatpost representerar simulerade resultat inte den faktiska handeln. Eftersom handelarna inte har genomförts kan resultaten ha under eller över kompenserat för eventuella konsekvenser av vissa marknadsfaktorer, såsom brist på likviditet. Simulerade handelsprogram i allmänhet är också föremål för det faktum att de är utformade till efterhand. Ingen representation görs att något konto kommer eller sannolikt kommer att uppnå vinst eller förluster som liknar dem som visas. Uttalanden från våra faktiska kunder som handlar om algoritmerna (algos) inkluderar glidning och provision. Utgivna uttalanden är inte fullständigt granskade eller verifierade och bör betraktas som kundbevis. Enskilda resultat varierar. De är verkliga uttalanden från riktiga människor som handlar våra algoritmer på auto-pilot och så långt vi vet, INTE inkludera några diskretionära affärer. Tradelister som är upplagda på denna sida inkluderar även slippage och provision. Det här är strikt för demonstrationskulturella ändamål. AlgorithmicTrading gör inte köp, sälja eller hålla rekommendationer. Unika erfarenheter och tidigare prestationer garanterar inte framtida resultat. Du bör prata med din CTA eller finansiell representant, mäklare eller finansanalytiker för att säkerställa att den mjukvarastrategi du använder är lämplig för din investeringsprofil innan du handlar på ett live-mäklarekonto. Alla råd och förslag som ges här är avsedda för att köra automatiserad programvara endast i simuleringsläge. Trading futures är inte för alla och har en hög risknivå. AlgoritmicTrading, eller någon av dess principer, är INTE registrerad som investeringsrådgivare. Alla givna råd är opersonliga och inte skräddarsydda för någon viss individ. Publicerad procentandel per månad är baserad på back-tested resultat (se begränsningar för back-testing ovan) med motsvarande paket. Detta inkluderar rimligt slippage och provision. Det inkluderar INTE avgifter som vi tar ut för licensiering av algoritmerna som varierar beroende på kontostorlek. Se vårt licensavtal för fullständig riskinformation. 2016 AlgorithmicTrading Alla rättigheter förbehållna. SekretesspolicyNO HANDELSYSTEMET KAN GARANTERA RESULTAT HYPOTETISKA HANDELSRESULTAT KAN UTFÖRSÄLJA FUTURES KONTRAKTER ÄR VOLATIL OCH RISKO Futures amp options trading innebär risk och kanske inte är lämplig för alla typer av investerare. Handel är ett riskabelt företag, och människor förlorar pengar för handelskontrakt och optioner på terminer. Det finns inga underförstådda garantier eller löften om framgång som gjorts på denna webbplats någonstans. All futures trading är riskabelt oavsett metoder, tekniker och regler för att hantera andor innehåller risk. Ingen handel är riskfri och handel är inte Floyds enda inkomstmedel. Floyd ger inga garantier för framgång. Tidigare resultat är ingen garanti för framtida vinster eller framtida framgång. Marknaderna är volatila och ständigt förändras. För att överleva i denna verksamhet måste man lära sig att känna igen risk, för att inte frukta det. Framgångsrik handel utnyttjar helt enkelt riskfyllda möjligheter. Man måste lära känna igen vad det innebär att vara på rätt ställe vid rätt tidpunkt och ha modet att göra något med denna kunskap. Floyd Upperman är en fulltidshandlare, investerare, rådgivare och affärsman. Floyd känns igen över hela världen av en växande publik av proffs för sitt arbete med rapporter från USA: s regeringskommittéer. Floyd har varit registrerad handelsrådgivare (NFA 0281183) under de senaste 10 åren och är för närvarande president för Floyd Upperman amp Associates. All marknadsdata på denna webbplats tillhandahålls som för informationsändamål och referens. Floyd Upperman Amp Associates ger inga uttryckliga eller underförstådda garantier av något slag angående uppgifterna på denna webbplats. Floyd Upperman amp Associates ansvarar inte för några datafel eller för eventuella skador som härrör från felaktig tolkning av data, fel i data och eller felaktiga uppgifter. Vi jobbar väldigt hårt för att säkerställa noggrannhet, men vi garanterar inte det. Våra handelsstrategier och information är endast tillgängliga via medlemskap. Medlemsområdena ger tillgång till våra egna handelsprodukter. Dessa produkter inkluderar våra handelsstrategier, unika marknadsindikatorer, handelsverktyg, marknadsdiagram och diagram, unika COT-studier och kartläggningsprogram. All tillgång till våra handelsverktyg måste godkännas av Floyd Upperman amp Associates. Tillgång kräver medlemskap till vår tjänst. Någon annan åtkomst, på annat sätt, inklusive stöld av ett användarnamn och lösenord, samt olaglig åtkomst via datorhackning är förbjudet och uppenbarligen inte tillåtet. Vi betraktar all sådan tillgång och försök att få tillgång till att vara detsamma som olagligt bryta och komma in i vår egendom. Ett unikt användarnamn och lösenord ges till varje medlem. Det här unika användarnamnet och lösenordet skyddar vår egendom och ger endast behörig tillgång till medlemmar. Ingen annan åtkomst är tillåten och ingen person, företag eller enhet (t. ex. robotar) har behörighet att komma åt medlemmarnas områden. En eventuell framgångsrik penetration kommer att anses bryta och komma in och kan bli åtalad i lagets fulla omfattning. Slutlig varning, om du tänker på eller försöker komma åt vår hemsida med olagliga medel (utan auktoriserat användarnamn och lösenord) registrerar vi din verksamhet och gör allt vi kan för att identifiera och åtala dig i den fulla omfattningen av lagen andor straffrättsligt åtal). Vi kommer också att försöka återhämta alla skador som görs för vår verksamhet, inklusive skada på sekretess för vår immateriella egendom.

No comments:

Post a Comment