Tuesday 12 December 2017

T3 glidande medelvärde strategi


Ultimate Moving Average Crossover Alert Indicator Ultimate Moving Average Crossover Alert-indikatorbunt för NinjaTrader (NT7 038 NT8) varnar dig inte när ett par glidande medelvärden går över, eller priset överstiger ett glidande medelvärde genom ett omfattande utbud av ljud, visuellt och e-postmeddelande meddelanden, men ger också en rad ytterligare funktioner. Med glidande medelvärde 8216cloud8217 display. 12 individuellt valda MA-typer och en andra indikator som ingår specifikt för användning i Market Analyzer-skanning eller strategiutveckling, gör detta till det enda glidande medelvärdet och övervakningsindikatorn som du någonsin behöver. Håll dig på höger sida av trenden Kör på någon marknad, något diagram typ, förstärkare Alla tidsramar Jag kontrollerar alltid mina diagram och de glidande medelvärdena innan du tar en position. Är priset över eller under det rörliga genomsnittet som fungerar bättre än något verktyg jag har. Jag försöker att inte gå emot de rörliga medelvärdena, det är självförstörande. Titta på den här korta videon för att se programvaran i action8230 Älska Moving Average Cross indicator8230email och varningar är bra. I8217m använder det och jag kommer att föreslå det till vår grupp. Jag gillar ditt arbete som det är rent och har behövt parametrar. Scott P. Range Research Group (USA) Tack bara för ditt fortsatta stöd och råd. Jag uppskattar det. Ant B. Storbritannien Jag köpte denna stora indikator Ultimate Moving Average Cross Alert indikator för NinjaTrader, och jag vill bara säga tack. Det här är en riktigt bra indikator. John Saraga, USA (14 april 2016) Man 8211 som är bra stöd 8230 tack Stuart 8211 många handlare är i den position jag är i. Jag är säker på att om du ger denna typ av REAL hjälp kan ditt företag inte hjälpa men välmående . Tack heaps Ivan B, Australien Flyttande medelindikator Crossover Alert Funktioner Audio Alert (möjlighet att lägga till anpassade ljud) Crossover-markör på diagrammet för senaste glidande medelvärdet över och under Ändra diagram bakgrundsfärg för barer där en crossover sker E-postmeddelanden (direkt från diagrammet ELLER Market Analyzer) Meddelanden som skickas till NinjaTrader Alerts-fönstret (med konfigurerbar meddelandeprioritet) Färg det rörliga genomsnittet 8216Cloud8217 SKANNING FÖR ATT FLYTA AVERAGE eller PRICE CROSSOVERS Innehåller en andra indikator specifikt för användning inom Market Analyzer för att skapa varning, cell eller filterförhållanden eller för programmering till en NinjaTrader-strategi Ta emot e-postmeddelanden direkt från Market Analyzer Scan DISPLAY Flytta AVERAGE 8216CLOUD8217 Fullt konfigurerbart glidande medelvärde 8216cloud8217 Valet för att slå på eller av den glidande, genomsnittliga molndisplayen på diagrammen MULTI-COLORED MOVING AVERAGE SLOPE Fullt konfigurerbart flerfärgat glidande medelvärde lutningslinjer Val för att slå på eller av movi ng medellinjevisning på diagrammen KONFIGURERBAR RÖRANDE AVERAGE 12 olika rörliga genomsnittstyper, individuellt väljbara för varje glidande medelvärde, inklusive: DEMA 8211 Dubbelt exponentiellt rörligt medelvärde (utvecklat av Patrick Mulloy och beskrivet i hans artikel i januari 1994-numret av teknisk analys av Lager och råvarumagasin) EMA 8211 Exponential Moving Average HMA 8211 Hull Moving Average (utvecklad av Alan Hull) LinReg 8211 Linjär regression (även om det inte är ett glidande medelvärde används den linjära regressionsindikatorn ofta för trendidentifiering på liknande sätt som rörliga medelvärden) SMA 8211 Simple Moving Average T3 8211 T3 Adaptive Moving Average (skapad av Tim Tillson) TEMA 8211 Triple Exponential Moving Average (utvecklad av Patrick Mulloy och beskrivet i sin artikel i januari 1994-numret av Technical Analysis of Stocks and Commodities magazine) TMA 8211 Triangulärt rörande medelvärde VMA 8211 Variabelt rörligt medelvärde (även känt som VIDYA eller Variable Index Dynam Ij-medelvärde) VWMA 8211 Volymviktad Flytande Medelvärde WMA 8211 Vägt Flyttande Medel ZLEMA 8211 Zero-Lag Exponentiell Flyttande Genomsnittlig Moving Average Period 8211 individuellt valbar för varje glidande medelvärde 7 olika pristypingångar Förmåga att visa ett tredje långsiktigt glidande medel Detaljerad användarhandbok Förkonfigurerad förstärkare lätt att använda, men ändå mycket konfigurerbar för 8220power users8221 Ta emot både NinjaTrader 7 och NinjaTrader 8 versioner av indikatorerna för ett pris. BONUS: Din licens tillåter användning på två datorer du äger (t. ex. din stationära dator och en bärbar dator) Egen Din Ultimate Moving Average Crossover Alert-indikator har en permanent licens för ENDAST (US) 157,00 (normalt 177,00). Skärmbilder Systemkrav Licens och villkor NinjaTrader 8211 Ultimate Moving Average Crossover Alert Indicator är en plug-in till NinjaTrader-kartplattformen, så alla system som kan köra NinjaTrader (version 7 och version 8 stöds) kan också köra Ultimate Moving Average Crossover Alert Indikator. Mer information om NinjaTrader-krav finns i den tillämpliga installationsguiden: NinjaTrader 7 Installationshandbok NinjaTrader 8 Installationshandbok Microsoft Framework 4.5 (förinstallerad på de flesta datorer) eller högre. För att ladda ner den senaste versionen av Microsoft Framework, se: microsoftnetdownload 1) Alla kunder får en permanent licens och fri tillgång till 1 år (från inköpsdatum) av support och programuppdateringar, inklusive framtida förbättringar. Din licens tillåter användning på två datorer du äger (t. ex. din stationära dator och en bärbar dator). Om du behöver installera på mer än 2 datorer kan extra datorlicenser köpas till en betydande rabatt vid det ursprungliga inköpet. 2) Den eviga licensen är för din fortsatta användning av programvaran och det finns inget mer att betala om du inte vill få några framtida programvaruuppdateringar efter det första året. Alla kunder får gratis tillgång till 1 års support och mjukvaruuppdateringar, inklusive framtida förbättringar, men efter 1 år kommer framtida uppdateringar förstärkningsförbättringar vara tillgängliga till rabatterat pris på 35 av det angivna priset, för ytterligare ett års support och programvara uppdateringar, inklusive framtida förbättringar, om du vill ta upp det här alternativet. 3) OBSERVERA. Genom att klicka Jag godkänner villkoren Villkor vid köp av produkten, nedladdning, åtkomst, installation, körning eller användning av Global Trading Tools (GTT) indikatorn du anger att du accepterar villkoren i ansvarsfriskrivningen och slutanvändarlicensen Överenskommelse (EULA) lokaliserad på globaltradingtoolspolicies Köp 8216Utimate Moving Average Crossover Alert8217 Indikator (USD) 8216Utimate Moving Average Crossover Alert8217 indikator för NinjaTrader (stöder NinjaTrader v7 038 NinjaTrader v8) ENDAST 157,00 med bonus 2 PC-licens includedRicHard strategi addons kompileringsmod för Supreme Commander Denna sammanställning är gjord för att leka med BlackOps: Unleashed, Adv. Kommando enheter, Balance mod och Sorian och Duncane AI mods. BrewLAN mod är snart avsedd. Den här versionen är oförenlig med Total Veterancy mod. Det tog för många oönskade obalanser. För ytterligare information och orsaker till ändringar kontrollera RicHard nya principer. Inte alla enheter har globala modded range (kärnmodul) BlackOps Juggernaut försvinna bug (kärnmodul) För låg acceleration och svänghastighet för tunga enheter (unit resolution module) Ändrade adjacency bonusar från extraktorer till fabriker minskade bygghastighet och massförbrukning bonusar, ökad energi konsumtion (närliggande modul) Ökade navalenheter vapenradius minskade skador, ROF och manövrerbara förmågor (kärnmodul) SML-attribut är mycket närmare vanilj FA (projektilmodul) Förändringar i alla enhetsupplösningar av enhetsklasser (enhetens upplösningsmodul) Wreckages faller inte längre Nya adjacency bonusar omarbetas (adjacency modul) Version 6.0 --------------- Denna version ger tweak i adjacency bonusar, halverade enheter brandområden, vilket gör kampfältet nästan större och tar bort MTML homing kapacitet som gör dem lite överstyrda. Denna version är uppdelad i många mindre individuella mods vilket förbättrar kompatibiliteten ännu mer med andra mods. Denna lösning är också mycket flexibel för användarens behov och önskningar, för varje del kan individualiseras avstängd så och deras olika kombinationer ger olika spelupplevelser med olika effekter av olika nivåer. Denna samling innehåller: RicHard - Ny adjacency RicHard - Kärnmodul RicHard - Projektiler RicHard - Mål RicHard - TechScalling RicHard - Enhetsupplösning RicHard - Ny närhet --------------------- ----------------- Doubles ursprungliga adjacency bonusar och lägger till nya. fabricators adjacency till MeXes och själva. RicHard - Kärnmodul ---------------------------------- - Alla torn på alla enheter blir mycket långsammare. Undantag är statiska artilleri strukturer och bots. Flankering, manövrering och fart är viktigare. Ännu mer mot tunga tankbataljoner och basförsvar. - Massutvinning ökar kraftigt byggnadsgraden av fabriker, silor. Tvinga att expandera. Det är stor fördel men använd det klokt. Massfläckar är begränsade. - Massproduktion är mycket mindre effektiv. Kan inte stängas av. Ingen mer camping. Du måste expandera och fånga massrika områden. Fabricators är bra för att minska massanvändningen hos intilliggande fabriker men de kan inte stängas av. - Nuke skador minskade. Inte mer en naken platt helt fin bas. Det är bra att spela med nukeshields collide mod. - T3 statisk artilleri inkluderar Frälsning har minskat intervall, skada, noggrannhet, kostnad och byggtid och ökad skadorradio och turret flyttar. Inte mer camping och bygga hundratals av dessa byggnader och slår fiende från den borta utan några verkliga överfall. Du måste komma närmare. Dess främsta roll är försvar mot tunga enheter och stora bataljoner nu. - Scathis har inte obegränsad räckvidd, nu kan den träffa målet ca 5 km långt. Har ökat HP och dess kostnader och bygghastigheten ligger nära sin vaniljversion. Inga matchändare, som vill ha dem. - Minskad radialradius omni. Ökad radarradie för landenheter. Scouting och FOB är viktigare än radarcamping. - Alla punktsvar har begränsad minimal attackradie, så tidiga nivåer är fortfarande användbara mot enheter för nära din försvarskrets. Snabbare svagare enheter har sin roll i slagfältet, såsom tunga tankar och artilleri. - Alla flygplan har minskad vridhastighet och skador och ökad HP. Motåtgärd mot bombare kamikadze pekar på att slå befälhavare och T3 bomer spamming. Luftkrig är mer olika, längre och på större områden. - Alla väpnade strukturer energiförbrukningen tredubblats. - Mängden extraktorer ökade energiförbrukningen fem gånger. RicHard - Projektiler ------------------------------- - STML autofires på byggnader. - STML har förbättrade målprioriteringar. - STML - och MTML-projektiler som söker mobila enheter. - SSML kan bara lagra en bit raket. Dess byggnadsminskning minskade, energiförbrukningen och byggtiden ökade. - SASML kan endast lagra två delar raket. Dess byggnadsminskning minskade, energiförbrukningen och byggtiden ökade. RicHard - Mål --------------------------- Förbättrade målprioriteringar. Specifika kategorier av enheter som slår smartare på specifika kategorier av fiendsenheter. RicHard - TechScaling ---------------------------------- Mindre skalering mellan tekniska nivåer. Svagare enheter har hastighet, acceleration, manövrerbara, ROT, ROF bonusar. Tungare har liknande straff. Exempel på några attribut: RicHard - UnitResolution ------------------------------------- Tanks, arties, bots och hovers har sina specifika roller på slagfältet. Skillnader i hastighet, acceleration, manövrerbarhet, vapenaspekter och mycket mer. Till exempel tanks vs bots: Apr 20 2015 News Denna version ger tweak i adjacency bonusar, halverade enheter brandområden, vilket gör battlefield virtualy större och tar bort MTML homing kapacitet. 4 juli 2014 Nyheter Ny mod struktur och kodning. Denna version är uppdelad i sex mindre individuella mods vilket förbättrar kompatibiliteten ännu mer med andra mods. Denna lösning. 21 apr 2014 Nyheter Denna version förbättrar kompatibiliteten ännu mer med andra mods, fixar alla kända buggar och lägger till mer adjacency bonusar och tweaks. Den här versionen är inkompatibel. Feb 18 2014 Nyheter Alla addons har packats i ett enkelt att använda paket. Förbättrad kompatibilitet med fränquently modifieringar. Tillagd länk för min personliga mod pack som. Inga artiklar hittades som matchade de angivna kriterierna. Vi föreslår att du försöker artikellistan utan att använda ett filter för att bläddra bland alla tillgängliga. Gå med nu för att dela med dig av ditt eget innehåll, vi välkomnar både skapare och konsumenter och ser fram emot dina kommentarer. 29 november 2015 Full Version Denna version ger tweak i adjacency bonusar, halverade enheter brandområden, vilket gör battlefield virtualy större och tar bort MTML homing kapacitet. Apr 20 2015 Full Version Denna version ger tweak i adjacency bonusar, halverade enheter brandområden, vilket gör battlefield virtualy större och tar bort MTML homing kapacitet. 25 juli 2014 Full Version 1-kommentar Lätt fix som tar bort ingen nukesskador och T4 HP-regenerering i kärnmodulen. Denna version är uppdelad i sex mindre individuella mods som förbättras. 3 juli 2014 Full Version 2 kommentarer Denna version är uppdelad i sex mindre individuella mods vilket förbättrar kompatibiliteten ännu mer med andra mods. Denna lösning är också mycket flexibel till. 19 april 2014 Full Version 14 kommentarer Denna version förbättrar kompatibiliteten ännu mer med andra mods, fixar alla kända buggar och lägger till mer adjacency bonusar och tweaks. Den här versionen är inkompatibel. Feb 18 2014 Full Version 4 kommentarer Den här versionen förbättrar kompatibiliteten med andra mods, förbättrar alla kända buggar och lägger till ännu mer adjacency bonusar och tweaks. Denna sammanställning. Inga filer hittades som matchade de angivna kriterierna. Vi föreslår att du försöker fillistan utan att använda ett filter för att bläddra bland alla tillgängliga. Gå med nu för att dela med dig av ditt eget innehåll, vi välkomnar både skapare och konsumenter och ser fram emot dina kommentarer. Jag gjorde en fullständig ominstallation av spelet (några gånger), testat detta mod-kollektivpaketet Black OPS pack RicHard mods pack, senaste versionen. Mod efter mod genom att lägga till och ta bort från listan Jag kontrollerade vilken som gör att ikonerna stödjer Black OPS slutar fungera. Det var AZUI och Total Veterinary UI (och alla andra moduler kopplade till Total Veterancy) som orsakar att ikoner försvinner (tillsammans eller separat, när någon av dessa aktiveras upphör ikonens support att fungera för Black OPS mods). Jag gjorde testerna på basspel, patched 3599 och 3603 versioner, alltid med samma resultat Så nu är allt jag kan tänka på - Är det faktum att min spelversion finns på polska kan vara orsaken till Global Icon Support fungerar inte när du är ansluten till dina moduler Jag har aldrig haft problem med någon annan mod innan :( Om så kommer jag bara att få en engelsk version av spelet, men innan jag köper en jag vill bekräfta - kan någon bekräfta om språkversionen är orsaken Om inte, jag har ingen aning om vad jag kan göra :( Hmm, desto mer testar jag det, desto mer buggar hittar jag. Nu märkte jag att ingenjörstationer inte alls visas i spelet för varken UEF eller CYBRAN när du använder huvudmodulen för adjecencies. Och det finns ingen Nuke för någon av tävlingarna i byggalternativen (det finns en Anti-nyckel med 2 slitsar tillgängliga för byggnad, men ingen nyckel själv). Förutom att faktiskt spela adjecency modul och Rockets-modulen måste jag använda tidigare version av mod (0.9) som th är en delad i moduler som faktiskt arbetar med andra mods. Version 1.8 orsakar nästan alltid CTD när man startar ett skirmish eller modded campaign mission när jag försöker kombinera den med mina favoritmods. Trots bugginess jag spelar just nu spelet uppdaterat till Ver 3599 med Total Veterancy med UI Black Ops ACU (vi har redan ett globalt ikon stödfel här, men det är bara för ACU, så jag kan leva med det) Din mindre mod pack 2 moduler från version 0.9 av RicHard strategi addon (raketer och adjecency) BREWLAN nuvarande version 044 (det här är den enda enheten addon som global ikon support arbetar för, alla andra har stora blå bollar i stället för ikoner) Engineering torn avverkning är avsett som nuke silos. ET har några problem med AI. Nuke-silor kunde inte inaktiveras via LEM 4.4. Jag tror att det här kan bero på en gemensam buggfixare. Vad är CTD Crash till skrivbord Ge mig exakt mod lista under vilken CTD kommer upp tack. Version 1.8 innehåller alla mindre tillägg från 0,9 något uppdaterad eller tweaked. Jag arbetar med den ikonen bugg actualy. Tack för din feedbacks. Don8217t saknas. Detta är bara ett kapitel i vår fullständiga EVE Online Exploration guide. Om du frågar det genomsnittliga bittervetet vilket fartyg som ska användas för utforskning, får du förmodligen ett svar som T3 är bäst, med något annat är bortkastad tid eller T1 frig är tillräckligt bra, allt annat är ett slöseri med ISK. Vad jag har lärt mig genom erfarenhet är att så gott som alla alternativ har värde det viktigaste att du väljer rätt skepp för dina färdigheter, budget och erfarenhet. Det bör noteras att även om vissa fartyg kostar mycket mer, är de också mycket mer benägna att underlätta din säkra resa. Om du rutinmässigt flyttar 100 miljoner till 1 miljarder ISK i din fraktbrygga investerar faktiskt 20, 80 eller 200 miljoner i din långsiktiga finanshälsa. Plus, du vet dyra skepp är sexiga. Nu kan vi undersöka fördelarna och nackdelarna med varje alternativ. T1 Frigates: Heron, Imicus, Magnate, Probe Varje lopp har ett startskärmsskanningsfartyg med racial fregatbonus för att söka. För en helt ny spelare (under 1,5 miljoner färdigheter) kommer dessa att vara det enda riktiga alternativet. Men det betyder inte att de är ett dåligt val. Theyre är också perfekta för äldre piloter som bara går in i prospektering. Medan det finns några mindre skillnader mellan varje skrov, är det bättre att välja mellan dem baserat på dina långsiktiga mål. Om du tänker flyga en Manticore eller Buzzard senare kan du också börja träna Caldari frigates nu och plocka upp en Heron. Om du tror att du kommer att uppgradera till systrar av EVE-skepp snart, kommer en Imicus eller Magnate att bli en bra start. T1 fregatter har ett mycket lågt skicklighetsläge. och kommer att vara lite kapabel med träning under 3 dagar. De har precis tillräckligt med CPU för att hantera utökade sondskärare. så att du kan hitta dold räddning eller evadescare av potentiella mördare. Theyve fick nästan lastfartyg med kryssstorlek. så att du kan dra tillbaka extrapengar eller bära mobil depotssiphon-enheter om så önskas. Bäst av allt är dessa lilla sniglar billiga som smuts. köra mindre än en halv miljon kr. vardera något kommer du att göra tillbaka på under 3 minuters prospektering. Du kan enkelt flyga dessa valpar med försäkran om att de är 100 disponibla. I den andra änden har T1-fregattar låga skillnadskort och kräver längre träning för hög effektivitet. Deras maximala scanningsstyrka bonus är bara 37,5, och det kräver att du utbildar din racial fregatskunskap till V, vilket är tidskrävande för nybörjare eller spelare som inte flyger normalt fregatt. De ger också relativt svaga bonusar till relicdata virusstyrka. Strukturellt kan dessa lilla brödrostar inte passa hemliga opsäckningsanordningar. gör infiltration och exfiltrering (ja det är ett ord) svårt i välbevarade områden av lowsecnulsec. De är också extremt bräckliga. gör dem enkla mål för pirater och helt oförmögna att köra kampsider som de skannar ner. Rekommendationer I slutändan är T1-fregatter bäst för att lära sig grunderna för utforskning med minimal ISK och SP-behov. När du väl har fått pengarna och tiden, ska du uppgradera till ett Astero eller T2-skepp. Dessa alternativ ger dig mer flexibilitet, snabbare skanning och den viktigaste dolda kappan. T2 Frigates: Anathema, Buzzard, Cheetah, Helios Som med T1, har varje tävling ett T2-fartyg som specifikt är märkt med hemliga alternativ som är utformade med avancerad prospektering och scouting i åtanke. Dessa fartyg är en naturlig framsteg för spelare som har skickat sig från att flyga sina T1-motparter, eller spelare som tidigare har flugit bommar för stealth (eftersom de delar krav och egenskaper). Covert ops-fartyg har högsta effektivitetstaket i EVE Online, med en maximal scanningsbonus på 50, för att inte tala om solida bonusar för att söka flyg och virusstyrka. De kan enkelt utrusta utökade sondsläpare och dolda cynosurala fältmoduler, vilket ger piloten tillgång till alla typer av smutsiga rymdutsläpp. De är relativt överkomliga. kostar bara 15 till 25 miljoner ISK varje vad du kommer att dra i bara en nullsec relik webbplats. Och om namnet inte gav bort det kan du utrusta en hemlig opsäckningsenhet. Parat med en galen hög varvtal. Du kommer att kunna navigera New Eden med 90 straffrihet. Om du vill flyga en T2, behöver du en hel del irriterande färdigheter utbildade. inklusive rasfräsar och elektronikuppgraderingar (en nästan värdelös stat utanför covops) till V och Cloaking till IV. Och om du vill outclass T1 eller fraktion skanning bonusar, behöver du också din faktiska Covert Ops skicklighet till minst IV. Detta är veckor av träning för alla som inte tidigare har börjat längs covopsstealth-bomberutbildning. T2-fregatter har halva lastutrymmet i sina T1-motsvarigheter, vilket gör dem betydligt mindre lämpade för utvidgad utplacering, droneninja-bjälkning eller strukturutbyggnad. De arvde dock sina lil-systrar papper-tunna strukturer. exkluderar dem från de flesta PvP eller PvE. Rekommendationer Covert ops fregatter är bra för etablerade upptäcktsresande eller bombplaner som vill säkert springa datareliska webbplatser eller utföra flotta scoutingintel, men bryr sig inte om kamp eller bjälkning. Och om du inte har pilotat en bombare än, kommer dessa fartyg att ställa dig upp för ett enkelt kors-tåg. Sammantaget levererar de högsta avkastning per ISK, ett stort plus för EVEs minmaxers. Systrar av EVE-fraktionskärl: Astero, Stratios Med 2013s Rubicon-expansion, lade CCP Games till tre systrar av EVE-piratskepp som är speciellt byggda för långsiktig utforskning. Astero Fregatten, Stratios Cruiser och Nestor slagskepp. Dessa skrov ger alla väsentliga bonusar för skanning och hackning, även om Ive utesluter Nestor, för om du är rik och erfaren att spendera 1,5 miljarder kronor på en sådan leksak, behöver du förmodligen inte denna guide. Delade SOE-fördelar och nackdelar Astero och Stratios delar extremt låga krav på kompetens och en stark baslinjeffekt. Så länge du kan styra antingen, får du hela 37,5 bonusen till skanning, vilket skulle kräva rakfregatt V för T1-fartyg eller hemlig ops IV för T2. Varje fartyg kan passa en hemlig ops kappa för snygga shenanigans, för att inte tala om galen agility för att anpassa sig till en dime. Och de har båda fått massiv drone kapacitet och bandbredd. gör dem kraftfulla för klassen lämplig PvE eller PvP, för att inte tala om bärgningsoperationer. På nackdelen är de båda dyra som fan. På grund av detta skriver Astero dig 70-90 miljoner ISK, Stratios 275-300 miljoner. Du behöver en bra bankroll och högt förtroende för dina wits för att motivera att flyga dem till farligt utrymme. Och medan deras färdighetskrav är relativt låga, delas träningen mellan Gallente och Amarr-kunskaper, vilket potentiellt fördubblar din förmåga att behärska. SOE-skillnader Om du försöker välja mellan Astero och Stratios, är nästan alla deras skillnader relaterade till storlek. Eftersom Stratios är en kryssare har den mer lastrum, passande slitsar och droneprojektion än Astero. Stratios kan också enkelt utrusta en expanderad sondstartare medan en sådan montering skulle sträcka Asteros-egenskaperna. Det innebär att Stratios är övergripande ett mer flexibelt fartyg, som är kapabelt att stanna kvar i nullsek längre och involvera en större mängd innehåll lättare. Men det är inte ett enkelt val på något sätt. Astero är fortfarande snabbare, billigare och lättare att träna än sin bulkigare syster. Den kan varpa nästan omedelbart utan att det behövs förinriktning, en välkommen välsignelse när du har en miljard i lasten. Rekommendationer Jag skulle rekommendera SOE fraktion skepp till tre grupper av människor. Den första är spelare med mycket ISK, men inte tillräckligt med SP för att flyga T2 eller T3-fartyg. Den andra är spelare som vill gå in på utökade prospekteringsströmmar (40 hopp) till osäkert utrymme. Slutligen är AsteroStratios starka val för spelare som vill engagera sig i någon form av räddning eller kamp när de utforskar. T3 (strategiska) kryssare: Legion, Loki, Proteus, Tengu På tippy-toppen av tech-trädet ligger varje ras strategisk kryssare. Eftersom dessa fartyg är modulära genom design, bör det inte komma som någon överraskning att de kan vara kraftfulla prospekteringsfartyg när de är byggda med de rätta delsystemen. I grund och botten kan de vara ganska mycket vad du vill att de ska vara utom för kanske billig. Som några av de mest avancerade teknikerna i EVE har T3-kryssare en hel del proffs. Med framväxande locusanalysatorer knyter de covops-fartyg i skanningseffekt och virusstyrka. Dolda omkonfigurationssubsystem gör att du kan gissa det dolda opsäckningsanordningar och en smal 5-sekunders klockdeaktiveringstimer. På framdrivningssidan kan du välja en gravitationskondensator för snabbare vridning. eller den löjligt kraftfulla förmågan att helt enkelt skrapa bort varpbubblor med interdiction nullifier-systemet. Om alla dessa punkter var tillräckligt, överväga det faktum att du kan handla någon av dessa förmågor för förbättrad kamp eller räddning. Så, finns det någon anledning att inte välja en strategisk kryssare för dina prospektering äventyr Tja, det mest uppenbara skulle vara de stora kompetenskraven både för minimal drift och maximal effektivitet. Från början behöver du 8 till 10 veckor bara för att flyga ett T3-fartyg, och när du är i cockpit måste du träna dina delsystemfärdigheter till IV eller V för att få bonusar lika med eller större än de som är tillgängliga för T1, T2 eller SOE skrov. Det är mycket träning, träning som kommer på bekostnad av andra viktiga utforskningsförmågor om du inte har fått dem till var de behöver vara. Strategiska kryssare är också ganska kraftiga i ISK-avdelningen. kör 100 miljoner för skrovet ensam, sedan flera tiotals miljoner för alla delsystem. Och då måste du passa den grymma saken. Slutresultatet kommer sannolikt att konkurrera med en Stratios i kostnad, men en Stratios kräver inte 20 veckors träning för maximal prospekteringseffektivitet. Åh ja, och om du råkar dö i en T3-kryssare, kommer du inte bara att förlora ditt skepp. Du kommer också att förlora skicklighetspoäng. en nivå av ett slumpmässigt valt delsystemtåg. Tänk på att något som en Tengu inte är lätt att fånga och döda, men du bör vara förberedd för massiva förluster om du råkar glida upp. Rekommendationer Strategiska kryssare är oerhört kraftfulla, men utgör också en stor ekonomisk och temporär investering. De bör endast användas av spelare som är mycket erfarna i både prospektering och allmän spel. Spelare som är nya för antingen T3-fartyg eller djup rymdskanning kommer sannolikt att hamna döda. Andra skeppsöverväganden Utan de mest uppenbara val som anges ovan finns det några nischskrov du kan tänka dig för din prospekteringskarriär. Det skulle vara alltför tidskrävande att täcka var och en individuellt, så jag täcker bara två viktiga tankskolor. En anledning till att du kan gå med ett annat fartyg för utforskning är att du som utforskning är sekundär till en annan aktivitet. Kanske är du en gruvarbetare som söker gasplatser till ninja-vakuum. Eller du är en ganker som vill jaga upp wardec alliansmål. För ändamål som dessa kommer du i allmänhet att passa en sondstartare (mest som en kärnprojektstart) och eventuellt inte ens en kappa. Det är helt bra, kom ihåg att din sondskanning kommer att vara smärtsam om du inte har scanriggar, fraktionsmoduler, högkvalitativa färdigheter, implantat eller någon kombination av dessa. En annan anledning till att du kan välja ett nischfartyg är helt enkelt för att du vill bli en friggin weirdo. Du gillar att flyga runt i ett helt opraktiskt eller onödigt dyrt begränsat fartyg, för varför inte jag verkligen inte kan stoppa dig från en sådan strävan, så här är några sätt att kasta ISK: Nestor: Detta vackra slagskepp är sämre att utforska än dess fregat motpart Gnosis: Ett joviskt skepp som är bra att skanna och slåss, och lockar gankar Echelon: Verkligen bra för att hacka datasidor, men inte att hitta eller navigera till dem Zephyr: Dess immun mot Wormhole-sliprar, men inte för Wormhole-kapslar. Slutsats Slutligen du väljer inte kommer att vara den primära faktorn i prospekteringsframgång. Dina kunskaper (både i spelet och verkligheten) är mycket viktigare för de faktiska muttrarna och bultarna för att göra ISK. Med det sagt och de riktlinjer som anges här bör det vara enkelt att välja ditt första äventyrskärl. (Bara erkänna att du valde en Nestor, din giriga bastard). Prova EVE Online Free i 1 månad Intresserad av att kolla in EVE-universet själv Klicka här för att aktivera en 30-dagars provperiod

No comments:

Post a Comment